Seanfrika åh Seanfrika

Shu breh. Har precis målat naglarna och även stretchat lite, hehe, och tänkte alldeles snart gå och lägga mig. Är inte sådär jättetrött än men ska förmodligen till läkaren imorgon och ta pissprov eftersom det verkar som att urinvägsinfektionen har kommit tillbaka. För som ni kanske minns så hade jag det två gånger för bara några månader sen? Så. Ja. Vi får väl hoppas på att det går över. Eller något.
 
Idag har jag, i varje fall, varit i skolan från 08:30-15:30 och även träffat min babe. Vi gjorde iordning kycklingtacos till middag och glodde därefter på film resten av kvällen. "The 41 year old virgin who knocked up Sarah Marshall and felt superbad about it" och "Sean Banan inuti Seanafrika". Annars ska jag bara träffa Fredzor imorgon också. Som det ser ut ni iallafall. Oh well. Dags att borsta tänderna. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0