Untz untz untz


Hello, pojkar och flickor. Idag är det lördag och den näst sista dagen på lovet vilket förstås är aptråkigt. Men jag har iallafall haft en jättemysig vecka, so far. Och för att inte glömma att vi snart blir lediga igen! - till påsken vilket är om ungefär en månad. Tjoho. 
 
Idag har jag och min älskling, hursomhaver, börjat se på en skräckfilm, svängt förbi mig en snabbis och även varit i centrum där bebben klippte sig och jag köpte ett linne + en vit kajal. Gick, efter det, hem till Fredrik där jag även befinner mig nu och har sedan dess hunnit duscha, raka mig och måla naglarna. Ikväll ska vi nämligen på artonårspartaj! Så det ska bli kul. Nej, nu ska jag börja göra iordning mig. Ha det gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0