Tjululu

Hej, snyggisar! Här sitter jag och dricker te, som föresten smakar mango och är hur cpgott som helst, i sällskap av Tumblr och Youtube. Min älskling drog strax innan tio och det vi gjorde var att laga middag (kyckling, ris, jordnötssås & vitlöksbröd omnom), mysa mysa mysa och även röra ihop en varsin smoothie innan det var dags att rulla vidare mot bussen.
 
Imorgon börjar jag, hursomhelst, 09:30 och efter skolan ska jag förstås träffa Fredrik eftersom vi, som jag nämnde igår, firar hela 10 månader togetha! Vad vi kommer hitta på återstår fortfarande att se men det blir väl antagligen att bara vara hemma. Och gosa. Vilket inte skulle sitta helt fel. Nu ska jag återgå till det jag höll på med. Pöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0