Taggar till inför skolan :pPp

Jag ber om ursäkt för den lite smått dryga uppdateringen idag men jag har helt enkelt spenderat den sista dagen på lovet med att 1. umgås med min prins och 2. bara slappa, slappa, slappa. Vilket har varit hur skönt och gosigt som helst!
 
Klockan är nu 00:58 och jag har inte ens borstat tänderna än, trots att jag börjar redan vid halv nio imorgon bitti. Vilken rebell, va. Nej, istället sitter jag och rebloggar en massa skit på Tumblah. I brist på annat att göra liksom. Men & men. Imorgon ska jag träffa Fredrik igen och på onsdag firar vi hela 10 månader tillsammans! Tvåsiffrigt och allt. Jag tänkte även försöka klämma in lite gymning i veckan. Men också plugga ihjäl mig lite halft. Röwligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0