Sjukfis


Hejsan. Igår köpte jag och älsklingen hem middag från VKB vilket satt väldigt, väldigt fint, trots att jag fortfarande inte har fått tillbaka min matlust, helt och hållet. Annars låg vi bara och mös hela eftermiddagen & kvällen tills det var dags för honom att röra sig hemåt, och sedan spenderades kvällen framför "Familjen Holstein-Gottorp" med mami.
 
Idag är jag hemma och sjuk. Igen. Har hostat, nyst och spottat slem hela morgonen. Avis? Pratat i telefon med Mimmi också. Hihi. Ska snart ta en promenad med min runda hund och därefter gosa ner mig i mors & fars säng med en kopp te. Och lite Pepsi Max kanske. Och. Om några timmar kommer Fred hit. Ser fram emot det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0