Fre-sön

Fredag: Var hemma från skolan någon gång efter 15 och tog det lugnt fram tills klockan sex då jag tog bussen till Handen. Köpte lite prylar i centrum och mötte sedan upp min älskling för att därefter rulla vidare till Brandbergen där det vankades bowling med Martin & Mimmi! Det var jättekul. Hihi. Väl hemma spelade vi xbox, och mös at the same time, tills vi, några timmar senare, somnade.
 
Lördag: Stressade upp i hopp om att hinna följa med Fredriks familj in till stan, vilket jag gjorde också. Var bland annat inne på en butik där de sålde amerikanskt godis, varifrån jag fick med mig två paket tuggummi för hela 50 riksdaler! Så värt. Var och handlade på Coop framåt kvällen och vid 21-tiden drog vi till Mimmi där även Martin befann sig. Spelade tre olika sällskapsspel, dansade och drack alkohol. Hur trevligt som helst!
 
Söndag: Vaknade, och gick upp, strax innan uret slagit tolv då jag och Fred åt frukost framför femtionio olika djur- och naturprogram. Och där fastnade vi i x antal timmar tills min prins var tvungen att röra sig hemåt. *snyft* Middagen fick iallafall lov att bestå av kycklingbullar med fuskpotatismos och alldeles för mycket ketchup och sedan så har det inte hänt så mycket mer. Faktiskt. Hade tänkt att sova nu. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0