Day 01: your current relationship


Som ni alla säkert vet, eller förhoppningsvis iallafall, så är jag tillsammans med världens finaste pojke vid namn Fredrik. Det har nu varit han och jag i tio månader och en dag, för att vara exakt, och han är, med handen på hjärtat, det bästa som hänt mig. For realz. Vi träffades, för första gången, på en fest i mitten av februari år 2012 och sedan dess har det inte gått en enda dag som vi inte har haft kontakt med varandra, på ett eller annat sätt. Och jag ångrar ingenting i vårat förhållande. Ingenting.
 
Jag är löjligt kär i människan och det finns inte på kartan att vara utan honom. Det är svårt att sätta ord på hur jag känner, när jag känner så himlans mycket. Men jag älskar honom av hela mitt hjärta och själ, och jag är världens lyckligaste som fått chansen att vara med en så underbar person, som ger mig så stört mycket glädje i livet. Det finns så himla mycket jag skulle kunna skriva, men jag känner inte riktigt att det behövs. Jag kan verkligen inte se mig själv utan honom. Och jag hoppas inte att jag kommer behöva göra det heller. Over & out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0