Sista veckan innan lovet


Tjabba tjena! Nu är det endast fem skoldagar kvar tills en hel veckas ledighet. Woho! ♥ Jag har iallafall haft en superduperkul helg. Gårdagen spenderades först i centrum med Felle och Robin där vi köpte presenter till Mimmi och därefter hemma hos Fred fram tills det var dags att röra sig mot lokalen. Orkar inte gå in på detaljer men hade en jättejättetrevlig kväll med apsköna människor, hihi. Och kom hem gjorde vi runt två.
 
Idag vaknade jag och babe strax runt tio, åt frukost, gjorde iordning oss och knatade sedan upp till centrum med Felicia och Robin där vi käkade donken, bland annat. Var hemma några timmar senare och resten av söndagen har tillbringats i soffan, i stort sett. Åkte hem vid tio och nu ska jag snart gå och lägga mig. Börjar halv nio imorgon, fy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0