Day 12: your highs and lows of this month

Lows: Att det är tvärmycket i skolan i stort sett hela tiden. Att det är kallt as fuck och vägrar sluta snöa, once and for all? Att mina pengar snart är slut (eller har hälften kvar men still). Att jag slog i mitt öga så hårt att jag knatat omkring med en blåtira i exakt åtta dagar nu.
 
Highs: Att det börjar närma sig våren – i alla fall månadsvis, hihi. Att jag och Fredrik numera har varit tillsammans i hela 11 månader. Att det, den artonde februari, var exakt ett år sedan jag och min älskling träffade varandra för allra första gången. Att både Mimmi och Jelena har/haft sin artonårsfest. Att jag haft en jättemysig alla hjärtans dag. Att det är lov om exakt en vecka och helg om endast några timmar. Och. Inget mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0