Day 08: a moment you felt most satisfied with your life


Det måste förmodligen ha varit i slutet av maj/början av juni förra året, alltså 2012, när jag visste att jag hade hela, hela sommaren framför mig. Att jag hade världens finaste pojkvän, sedan ungefär tre månader tillbaka, och även att jag skulle fylla sjutton förbaskade år om bara någon vecka. Att jag i stort sett hade hela lovet planerat med en resa till Göteborg och Spanien (Gran Canaria), plus Bommersvik i totalt två veckor. Att jag hade kommit in på mitt förstahandsval efter att ha tvingats hoppa av gymnasiet. Och att jag dessutom hade alla mina fina vänner vid min sida. Allt var bara så. Bra. ♥ Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0