Bert stjärt


Näst sista dagen before the lov. Så nedrans underbart. Har tillbringat denna torsdag i skolan, där vi bl.a. gymmade, och med min babyboy. Mötte upp honom i centrum efter att jag slutat, köpte två tröjor och rullade sedan vidare hem till mig. Käkade middag, såg på en jävla massa avsnitt av Bert och bakade chokladbollar, än en gång.
 
Imorgon börjar jag kl. 08:30 och slutar 14:45 och efter det vet jag inte riktigt vad som händer. En sak är iallafall säker och det är att jag och Freddiboi ska sova här, hos mig. Annars får vi se vart kvällen för oss, lol. Nu hade jag tänkt att göra iordning mig inför sovdags. Vill gärna orka upp imorgon. Så. Godnatt, lovelies.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0