Nattinufsan

Hallooooo. Detta blir ett snabbt inlägg för jag måste verkligen gå och lägga mig. Har suttit uppe och pluggat i x antal timmar nu utan att egentlien ha fått någonting gjort. Mitt huvud är inte riktigt med mig, känner jag. Tankarna liksom skenar iväg och jag känner "redan nu" att det inte är någon idé att ens försöka. Speciellt när jag är trött som ett jävla as och inte vill något hellre än att bädda ner mig i min underbart varma å sköna säng. 
 
Annars har jag bara varit med älsklingen idag, efter att ha stannat kvar i skolan till efter kl. 15 någon gång. Käkade mikrad canneloni till middag, för i övrigt. Helt ok tills jag fick reda på att vi skulle till Pizza Hut strax därpå. När jag redan ätit alltså. Så typiskt min otur. Boho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0