Just skriving

G-kväll, people. Bara några timmar kvar tills det är fredag och helg vilket ärlikamed lycka för alla oss hard working människor! Woho, säger jag bara.
 
Men å men å men. Idag har jag varit med min zoeta Freddiboi hela dagen lång. Var först i centrum med madre och rullade därefter vidare till Espresso House där det vankades middag för min del. Sedan tog vi det bara lugnt hemma hos honom fram tills jag blev hämtad någon gång efter åtta. Handlade mat på Maxi och ska nu pluggilugga inför tömöröw. Ha det feint.

P to the laner rå. Fredag (imorgon) blir'e solning med Felli, träffa Jocki en stund och sova hos babey. Lördag = chilla på dagen och partaja på kvällen med massvis av fint folk (bl.a. Felicia, Mimmi, Martin & Fredrik). Och söndagen är ett enda stort frågetecken atm. And I'm out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0