Idag å mobbat shit

Morsning korsning, allihopilopa. Idag är det torsdag vilket innebär ännu en "hemma och sjuk"-dag för min del. Skönt, ja, på sätt och vis, men kul? Fuck no. Fredrik ska iallafall komma hit någon gång framåt eftermiddagen, så lite sällis får jag allt. Men tills dess ska jag: duscha. Och plugga. Och borsta tänderna. Och gå ut med hundarna. Och städa upp i mitt rum. Och sånt. Så alltför rastlös lär jag ändå inte bli todäj.
 
Måste även tillägga att jag stör mig så extremt mycket på alla osexiga (notera: INTE fula) par som jämt och ständigt känner behovet av att berätta för resten av mänskligheten, i form av milslånga texter på Facebook/bloggar/Instagram/whatever, om sin obeskrivligt underbara kärlek till varandra och yadayadayada. Som dessutom påstår att de, på fullaste allvar, skulle kunna göra ALLT för sin pojk- eller flickvän när de knappt känt varandra i en månad och inte ens upplevt ett första bråk. Om ni menar det eller inte, säger jag ingenting om. Och det är superdupergulligt att man hittat någon man verkligen trivs med. Men helt jävla seriöst. Tagg the fuck down. Nej, men ni förstår mig. Hoppas jag. Nu ska jag ut. Hejhejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0