Fkb


Halli, halle, hallå. Haft en riktig lallarvecka i skolan den här veckan vilket varit hur jävla äckelcpskönt som helst. Gått fetma korta dagar nästan varje dag och även imorgon börjar vi 12:30 med endast en lektion. Likaså på torsdag. I'm lovin' it, lizåm.
 
Idag runt halv tolv, efter plugge' förstås, tog jag tuben in till Skanstull där jag mötte upp gullbullen Erica. Tog en fika på EH och catchade up lite sådära. Ni vet. Rullade därefter omkring i olika affärer fram tills tre då jag drog hem och lagade pannkakor. <3 Någon timme senare kom min babyboy hit som jag då har spenderat resten av den här fina kvällen med. Och nu ska jag borsta tänderna och sedan sova. Okokok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0