Våran helg

Hallå världen! Tänkte berätta lite om helgen. I fredags åt jag och Fredrik middag på Arena (femtioelfte helgen i rad) för att därefter ta det lugnt hemma hos honom i några timmar. Ett tag senare drog vi hem till Martin med Mimmi där vi spelade spel, drack och bara hade det allmänt roligt. Åkte hem strax innan 02 och somnade dirr.
 
Och igår vaknade vi rätt tidigt för att då äta frukost och sedan hoppa in i duschen. Umgicks en stund med bebbens la familia och mötte, efter det, upp mina päron i cerreberre. Handlade, lagade tacos, tittade på film och sov. Å nu sitter mitt hjärta och spelar Xbox medan jag blöggar. Ikväll blir det, för i övrigt, bio med Mimsan & Marre! Woopie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0