The kings curve

Tjenamors, fan. Var hos läkaren yestördei där en viss Vanja, om jag minns rätt, konstaterade att jag faktiskt hade urinvägsinfektion. Jättekul ochsåvidare. Jappjapp. Fick iallafall någon random antibiotika utskriven som jag nu ska äta i totalt 5 dagar. Helt ok ändå. Annars åt jag och bebben på Arena igår kväll. Fett med standard, br3.

Och idag åkte vi till Kungens Kurva (IKEA) med mödrarna och Freddans syster. Kom hem först runt fem/sex då vi käkade middag nästan dirr. Rullade sedan vidare till Coop Forum en snabbis, och nu har jag precis duschat. Har inte så mycket mer att dela med mig av, tro det eller ej. Men hoppas ni får en superdupercool lördag. Kramizzzzz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0