Hejdå helg

Oha, vilken bra helg det har varit. Synd bara att den redan är slut. :( Men, men. Hur som haver så blev're middag på Espresso House på fredagen, för min del, för att sedan vandra hem till Fred där jag napade ett tag. Spenderade resten av kvällen framför TVn tillsammans med hans far och somnade, gjorde vi, strax innan tolf. Eller något. Skitsammeh.
 
Igår, lördag, var vi och handlade i både Haninge Centrum och Coop Forum med mina päron under 'förmiddagen'. Plockade ihop en del grejor hos mig och tog därefter bussen tillbaka till le Handen där vi rullade förbi Arena. ♥ Omnom. Å på kvällen var det 18årsöverraskningsfest för Martin och Limpan. Askalaskul, faktiskt. Kom hem kl. 02 och däckade dirr.
 
Och sist men inte minst idag. Både jag och bebben vaknade upp cpbakis, med en hemsk jävla huvuvdvärk, så vi låg bara och degade nästan all day lång. Gosade, badade, duschade. Fett med mysigt. Såg även på gamla bilder från när Freddie var liten pöjke. Hihohiho. Blev iallafall hämtad av papzi när klockan drygt nio. Och nu ska jag sova för jag är hortrött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0