Hej vinter

Det snöar, människor. Det fucking snöar! Nej. Jag skojade bara. Men det snöar faktiskt. Annars är det kallt som satan och lilla jag har börjat livnära mig på te. I mängder. Har dessutom äckligt ont i halsen. Så ont att jag knappt kan äta. Eller dricka överhuvudtaget. Och det blir bara värre & värre. Så imorgon ska jag till läkaren. Igen. Andra fredagen i rad. Kul.
 
För i övrigt hade vi bara en lektion i skolan idag, från uno till dos. Och efter det hade jag utvecklingssamtal med mor å far, vilket ändå gick hyfsat bra. Väl hemma kom Fred hit och gjorde mig sällskap fram till kl. 20 någon gång. Supermysigt, as usual. Och nu ska jag dricka upp mitt te. Och sedan göra nytt. Och kanske plugga. Eller nåt. Hähä. Pöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0