Day 04: your definition of love


Min definition av kärlek, ay? Well. Det är förfasen svårt att sätta ord på, nu när jag tänker efter. Men. Om vi nu snackar förhållanden så handlar det inte bara om att pussas, kramas och ha sex, utan även att finnas där för varandra, stötta och ställa upp. Att ta hand om varandra, leva för varandra och kämpa för varandra. Trots motgångar. Att skratta. Att gråta. Att förlåta. Att sakna. Att längta. Och att bara kunna vara.

Själv är jag cp-mega-anus-kär i Fredrik; min allra första och riktiga löw. Den finaste människa jag någonsin stött på, och fått chansen att lära känna. Utan tvekan. Och. Jag påstår inte att vi kommer vara med varandra för evigt, gifta oss, flytta ihop och skaffa en miljon barn men som jag känner nu kan jag, på fullaste allvar, inte se mig själv med någon annan. Jag vill inte se mig själv med någon annan. Comprende?

Annars har jag nog inte så mycket mer att säga om saken. Eller alltså. Jag har massor att säga egentligen. Men. Ni vet. Det skulle bli så långt och rörigt. Det får, helt enkelt, räcka såhär. Jag kan iallafall tillägga att jag mår så jävla bra just nu. Och att jag är så fucking kär, att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag har aldrig tidigare förstått hur man kunde känna så starkt för en viss person. Men. Jo. Aja. Enough is enough. Punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0