I to the dag

Aloha, ni. Idag hade vi endast skola från 09:30-10 eftersom våran engelskalärare var sjuk vilket förstås var jätteskönt. Enda negativa var att jag var tvungen att komma tillbaka, till tre, för att göra det förbannade matteprovet jag missat från förra veckan. Det gick väl... Bra. Hoppas jag iallafall. Fredrik kom, hursomhelst, hit däremellan. Gjorde mig sällskap ett tag. Och även när jag kommit hem för andra gången, lol.
 
Lagade mat, myspysade och drog sedan till gymmet. Runt åtta följde jag med min älskling hem för att därefter bli hämtad av min käre mor. Handlade mat på le Coop och dricker nu te. Ominominom. För i övrigt börjar jag 13 å slutar 14 imorgon. Nayzzzz. Och after dat blir det att träffa min finfina Emma. Hihi. ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Det finns tre pannkakor kvar! Haha, kan ta med dom sen om dom finns kvar då ;) puuuss

2012-11-08 @ 11:25:19
URL: http://nattstad.se/emmacarlstr%C3%B6m

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0