Slut på're ruwliga

Go'kväll. Lovet är nu slut, vilket minst sagt suger. Måste även sova utan min älskling som jag nu spenderat 10 nätter i rad med, vilket också suger. Och skriva en krönika tills imorgon. Duh. Allt bah suger, ja0. Närå. Har faktiskt haft ett riktigt fint lov.
 
I fredags såg vi, som sagt, på bio, käkade kinabuffé och var på något random chillkrök med Mimmi & Martin. I lördags, alltså igår, var det middagsbjudning hos bebben med gäster och grejer. Helt ok faktiskt. Och idag har vi bara tagit det lugnt hos mig. Myspysat och så vidare.
 
Fred drog precis hem så nu ska jag snart käka och sedan plugga, duscha och städa mitt rum. Kanske dammsuga också. Jag vet faktiskt inte. Imorgon är det iallafall skola från 09:30 till 13:40. Palla'nte. Hursomhelst så får vi se vad som händer efteråt. Teheee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0