Skola hej

Morsning korsning, allesammans. Nu har jag precis sminkat mig, ätit frukost och druckit te (vilket jag iochförsig fortfarande gör, höhö). Jag ska gå till bussen, som tar mig till skolan, om ungefär 40 minuter, för att därefter sluta strax innan tre. Sedan blir det stan med syrris och älsklingen, utekäk ♥ och slagg hos babe.
 
För i övrigt sov Fredrik här igår. Supah dupah mysigt. Lagade spagetti med köttfärssås, handlade läsk på Konsum och tittade på två randomfilmer. Å somnade gjorde vi strax innan ett. Tror jag. Nu ska jag krypa ner hos mitt hjärta ett tag innan jag behöver vandra to da bus. Hoppas ni får en underbar fredag. För. Det är ju fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0