Day 12: your siblings


Vad gäller syskon har jag bara ett. En storasyster vars namn är Petronella och som fyller hela 21 barre den artonde decembah. Hon är alltså 4 (eller 3,5 för att vara mer exakt) år äldre än mig men trots det kommer vi överens hur jäkla bra som helst. Minns inte senaste gången vi bråkade, eller ens tjafsade. Slängde ur sig något dumt överhuvudtaget. Coolt, ha?
 
Lite onödig fakta om 'na är iallafall att hon fortfarande bor hemma, vägg i vägg med mig faktiskt, är ungefär en decimeter kortare än självaste jag, jobbar på ett hunddagis någonstans vid bussgaraget, älskar kinapuffar & chiliostbågar (lawl) och varit med om en trafikolycka som nästan tog hennes liv år 2008 (det jobbigaste jag någonsin varit med om, men tack gud att hon klarade sig). Slutord: världens finaste tjej. That's that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0