Tillbakakaka

Hej för första gången på snart en vecka, älsklingar! Har haft alldeles för fullt upp för att hinna blogga men jag har iallafall haft sjukt jävla kul sen senast.

Festat enda till kl. 03-04 hos Felicia, varit på Gröna Lund och sett "Maskinen" (vilket föresten var fucking cpamazing, stod nästan längst fram & grejer, coolt!) med några fina vänner, umgåtts + sovit massor med Freddyboy, köpt alldeles för mycket chailatte, grillat för första gången i år och träffat mina underbara kompisar.

Och idag vaknade jag upp bredvid världens bästa Fredrik efter en superbraig gårkväll. Fixade oss och åkte sedan och handlade mat med mor å far. Runt sju, när Fred dragit hem, var det dags för mat (grillat ♥) och någon halvtimme senare drog jag till Handen och mötte upp söta Emma. Snackade lite och rullade därefter vidare till Mimmi där även Jelena och Danni befann sig. Såg på film, spelade spel och hade det förjävla roligt. And now... I'm home. Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0