Min lillhelg

Igår: Valborg, dudes! Världens mest överskattade högtid. Wopwopwop. Det 'firades' iallafall med middag på Arena med Fredrik där även Casper & Emma befann sig. Och sedan med chillkrök hos Martin and Mimmi där vi drack, spelade spel och badade bubbelpool. Kom hem strax innan 02, glodde på BB och somnade någon timme senare. Var även hos tandis på förmiddagen där jag fick reda på att mina tänder var fabolous as alltid. Nej men, bra mådde de iallafall. Punkt slut.

Idag:
Vaknade, gick upp, chillade, fixade oss och drog därefter iväg till Handen för en lite småsen bakisfrullebulle på Espresso House. Med Fred dårå. Mötte upp Fanny runt 16-tiden då vi lunkade hem till Danne där resten av the gäng hängde; alltså Emilio, Danne, Patrick och André. Hoppade studsmatta och så. Resten av kvällen spenderades med FH och nu ska jag läsa + sova. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0