Min helg

Fredag: Drog och köpte gymkort + gymmade med Mimmo på F&S för att sedan dra hem till Martini för att duscha and fixa oss. Mötte upp Fredrik i Handen vid sjutiden där jag käkade en pommes på donkisfilifjonkis. Taggade vidare till honom någon timme senare, chillade like galet och tog, närmare kvällen, en långpromenad runt vallaområdet. Natten spenderades framför BB och Disaster Movie och somnade gjorde vi någon gång runt tre.

Lördag:
Vaknade runt elva med en fet jävla träningsvärk. Lagom skönt, javisst. Gick upp, åt, gjorde i ordning oss och åkte därefter till stan i några timmar. Väl tillbaka i el Handen tryckte vi i oss middag innan vi mötte upp Fanny, Jocke, Patrick och Danne. Gick till Coop, knallade omkring ochsåvidare. Vandrade hem till käraste FH vid ett där jag även sov. Redigt mysigt.

Söndag: Tog det allmänt lugnt hos Fantis i någon timme tills jag mötte upp Fred för en tur till lillcentrum och sedan storcentrum. Yaman. Tog bussen hem för att käka middag vid sex och återvände därefter to da Händ till åtta. Var med Freppo, Emilio, Danne, Patrick och Andre. Najsmajs. Kom hem strax efter tio, glodde på teve och käkade nötter. Awzum. Och nu ska jag ta något att dricka innan jag går och lägger mig. /Författarinnan hon själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0