Wonderbart



Hola amigiligos! Sveriges nationaldag idag (igår*) så: stort grattis till alla oss schvenskor! Annars har jag och Freppiz bara degat som fasen idag. Drog till centrum runt tre, köpte chailatte och mötte upp Danne en snabbis för att sedan rulla vidare hem till F i världens jävla cpregn. Åkte hem & käkade strax innan 18 och vid nio återvände jag till Handen, och Fredrik, igen där även Mike & Dänuw befann sig. Trävligt och så. :3

Och gårkvällen var helt underbart rolig. Började med att jag, Bäckman och Fredo drog hem till mig och fixade lite saker för att därefter knata vidare till Rudis där vi även stötte på en massa annat fint folk. Drack, pratade, skrattade, flamsade, flög omkring och gud vet vad. Träffade på en massa 'gamla' klasskompisar & grejer dessutom. Askul! Verkligen! Nu ska jag se på SATC. Filmen alltså. Hare gott råeh. Och slagga sött, allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0