Taggar till inför sommaren



Nanananana. Nu är det endast 11 dagar kvar tills jag fyller år! 4 dagar kvar tills jag och min älskling har 3 månader tillsammans. 25 dagar kvar tills jag & FH drar iväg till Götet plus Ullared. 32 dagar kvar tills det är Bommersdags #1. Ochsåvidare. Galet pepp på livet just nu!

Idag har jag iallafall varit med Fredzor all day long. Åt även världens mumsigaste macka med världens godaste chailatte på världens bästa Espresso House till luddag. ♥ Efterlängtat mojs. Strax innan åtta tog vi en chillpillpromenad med Isabelle å Erica, och 21:53, för att vara exakt, tog jag bozen hem. Nu ska jag fortsätta glo på TV och dricka Pepsi Mäx. Pöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0