Sleepyhead

Tjalla balla bacon. Är fortfarande vaken, av någon korkad jävla anledning, men till mitt försvar så har jag faktiskt segdegstädat rummet framför 19730 olika YT-videos. Någorlunda vettigt iallafall.

Igår till idag sov Fanny hos mig vilket var fan så kul, och idag vaknade vi, och gick upp, runt ett någon gång. Käkade frukost och halvdog sedan framför TV:n i x antal timmar tills vi pallrade oss hem till Fenzy's plejs där vi continued the chillande. Tittade även på BB-finalen tillsammans. Hihih.

Annars ska jag träffa bästaste Fred imorgon. Och även äta på Espresso House har jag bestämt. Helt otroligt hur god mat det finns alltså. Omnomnomnom. Nej, nu ska jag faktiskt sova. Ketchup. Ketchup. Ketchup. Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0