Nedräkningen fortsätter


Torsdag, grabbar! Och dos dagos kvar tills jag fyller år. Wopiewop! Igår var jag iallafall nere på Rudis med Fredrik, Connor & Jeppe för att pojkspolingarna skulle bada. Chillade hos Freppiz och knallade därefter vidare till HC där jag mötte upp finaste Emma. Tog en varsin kaffe på EH, snackade och gled omkring i centrum innan jag tog bussen hem.

Och idag, people, har jag inte gjort så mycket mer än att ha promenixat till Konsum med min käre sistro och städat rummet. Vaknade redan kl. 08 p.g.a. knaz i orten och failade hårt med att somna om, så jag har alltså varit vaken sedan dess. Nu sitter jag, hur som helst, och väntar på att mamzi ska komma hem så vi kan fixa iordning ett å annat innan jag drar vidare till Roudän med Bäckis och älskling där det vankas krök. Najs, bror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0