Ett år närmare pensionen

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för sämst uppdatering men jag har faktiskt haft fullt upp sen senast! Hunnit fylla 17 barre (grattis till moi), kröka två gånger på Rudis med massvis av fint folk, käka på Vapiano med älsklingen och Pizza Hut med mi familia, få min efterlängtade iPhone (♥) och andra gölliga presenter, sova med bebeh, se på "Limitless" som förresten var skitbra, osvosvosv. Haft en toppenbra helg, med andra ord.

Idag har jag inte gjort ett skit. Typ. Fredrik drog hem strax innan tre och efter det har jag bara slappat. Å slappat. Å slappat. Ska upp redan kl. 07 imorgon, men inte fan har jag gått och lagt mig än. Varför, kan man då fråga sig? I don't know. Nu ska jag läsa bloggar och kolla ansiktsboken. Godnatt, pluttisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0