Here we go again

Uppdateringen är fortfarande at the bottom och jag orkar seriöst inte bry mig så mycket. Blogga gör jag när jag känner för't och sedan får vi se om det blir bättre eller sämre med tiden (satsar på bättre men you never know). Så excuse me I don't mean to be rude... But tonight I'm fucking you! Haha. Me so bored. ♥

Today-ey-ey. Eh. Aa. Gick upp runt 13-tiden och låg sedan och degade resten av dagen. Mötte Jellsan & Dannipanni vid sju och efter ett tag kom även Emma. Promenerade omkring i le snön och bara pratade gärnet. Lagom mysigt. Kom hem strax efter tio, drack te x2 och glodde på TV. Å nu ska jag surpla i mig mitt megaglas med saft och game:a Sims. 8D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0