Gluten och sånt

Inleder det här söta lilla inlägget med att säga att jag nu har uteslutit gluten från min kost, helt och hållet, vilket jag också ska göra i några veckor framåt. It's fucking gone, ni vet. Jag misstänks nämligen vara intolerant mot just det så fram tills jag fått resultatet av mitt blodprov (som tas den sjunde mars) så blir det no gluten för Hannispannis. Så. Nu vet ni det.

Min kväll har iallafall spenderats hos Ericsson där vi bara har degilegat framför tv:n. Skrattat åt lite allt möjligt och så vidare. Förjävla trevligt. Kom hem strax innan halv elva, drack te och tittade på två avsnitt av BB. Åjuste! Som ni kanske såg så hittade jag även mitt busskort idag. & gissa vart det låg? Jo. I min tröja. Bra jobbat. Nästan så man vill applådera. Hihi. Wie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0