Planer för fan


Halloj. Vaknade runt 10-tiden idag, tror jag, efter att ha somnat strax innan 01. Gick i varje fall upp och åt frullis och nu sitter bebben å lirar CoD medan jag checkar Tumblah och läser bloggar. Ska alldeles snart hoppa in i duschen och göra iordning mig för att sedan åka till antingen Farsta eller stan med Fred och kolla julklappar, bland annat. Och ikväll ska vi kanske, kanske dra ut med M&M.
 
Annars träffade jag, som sagt, sötfisen Emma igår! Lallade omkring i centrum i en timme, eller två, och hade därefter te- och tvmyspys hemma hos henne fram till tio ungefär då jag mötte upp min älskling. Tog en promenad med Mimsan och Marre, köpte en Cola till min far (haha) och tog sedan bussen hem. Det var väl det. Typ. Hoppas ni får en skön lölölördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0