Ont överallt

Är helt jävla död. Var, i princip, ute från kl. 13-24 igår i den äckliga cpkylan vilket nu har lett till att min kropp är helt off. Har skitont överallt. Speciellt i benet + ryggjäveln. Varför? Jo, p.g.a. att jag går runt och spänner hela mig när jag fryser. Men kul hade vi iallafall! Träffade dessutom lite nya människor. Alltid trevligt!

Vaknade runt 10-tiden, today, och kunde inte somna om. Fät ruwligt. Gick upp, kokade te och tog min B-vitamin (som jag föresten hittade i någon random sminkväska). Idag ska jag, som sagt träffa Mimmi en stund och sedan Jelena. Hon ska faktiskt slagga här ikväll. Gosigt värre. Nu ska jag hoppa in i duschen en quickie samt fixa mig. Pusspusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0