Inge vidare glad

Hallåeh. Är så jävla arg. Arg, arg, arg. Inte nog med det så har jag så jävla svårt för att hålla mina nerver i styr. Blir rastlös som in i helvete och gud vet vad. Sitter och skakar som en nybadad chihuahua. Allting på samma fucking gång. Låt mig andas, för fan. Måste gå ut och gå. Det behövs. Måste gå av mig all jävla skit. (Ber om ursäkt för ett dampigt inlägg).
Idag då. Gjorde ingenting fram tills klockan sju då jag drog till Handen och träffade bästaste Emma. Pratade av oss lite och bara umgicks. Däremot inte så länge, men kände att det behövdes. Knappt en timme senare gick jag hem till Limp och umgicks med honom resten av kvällen. Kom hem nyss och nu ska jag gå ut, som sagt. Behöver tid för mig själv. Nu vet ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0