Just can't get enough

Hallojsan, svojsan. Tänkte inleda det här inlägget med att säga att jag är beroende av Pepsi Max. Verkligen. Och det är illa. Har haft konstant och dunkande huvudvärk i nästan tre dagar nu - ingenting har hjälp. Varken treo eller att sova. Och idag, eller alldeles nyss närmare bestämt, när jag drack PM för första gången på bara några dagar släppte det. Direkt. Scary...

Annars då? Idag har jag inte gjort något särskilt. Vaknade vid 12 och tog det allmänt chill fram tills fem då jag mötte upp Martiniboy och Mimsan at centrum. Efter att ha varit med dom ett tag träffade jag Emma en snabbis och now I am homilome! Sitter och tittar på en massa inspelade program + dricker världens godaste dricka. Kan ni gissa vilken? Hihihi. Yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0