Like a dough ball

Igår vaknade jag upp i soffan breve en viss Erica. Då fixade vi oss osv för att sedan taggish till Handen. Lodade omkring i centrum ett tag för att därefter möta upp Emmiz. Kollade då på film, Isprinsessan om jag minns rätt, hos henne. Gos. Mötte också upp Hizir vid vikingaskolan där vi hade det allmänt chill. Blev hämtad av fashan runt sex. Och somnade i såfan strax efter tolv. Det var lite skönt tycker jag.

Idag väcktes jag kl. 07:00 av mi madre. Softade då framför nyhetsmorgon och tog sedan bussen + t-banan till SÖS. Pratade med min läkare i bara en halvtimme den här gången. Shit pommes. Efter vårt fina lilla samtal köpte jag iallafall en Pepsi Max och åkte därefter hem igen. Och sedan dess har jag bara degat ut mig i soffan framför Animal Planet. HD och allt. Wonderbar kanal med wonderbara program. Promez.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0