Hur många rå?


Såg nyss på denna söta film på Söder med Mimmi och nu blire sushi. Wihå.


Vilken härlig film asså! Såg den nyss med Hilda. Den var en jätte mysig och rolig film dock lite konstig slut.
Men jag rekommenderar ändå den till er som inte sett denna filmen.
Så ta en paus från pluggandet eller jobbet och gå och se den, ni kommer inte bli besvikna!

love/NELLIE

Våren är på väg!



love/NELLIE

Just one wish!

alt="" />
jag och hilda för kanske 3-4 år sedan. Checka Hilda Stenmalm! I natt sover lilla hilda över hos mig, väldigt mysigt!Vi har varit hela långa dagen. Har hunnit med att gå en promenad runt stan och söder, köpte godis, kollade på hockey, ätit, suttid vid datorn och lyssnat på skön musik. Jäkligt nice dag. /NELLIE

jag vill utomlands!!!


-till värmen, solen och jag vill bli brun!

love/NELLIE

SNÖ, really?!?



Stan med dessa snygga brudar nu!

love/NELLIE

Utställningen!


fyra av mina bilder

ursäkta för lite suddig bild

rayas bilder (vår lärare)

några av petters bilder

två av kristins bilder



Utställningen gick bra tycker jag. Det var ganska mycket folk.(ville inte ta någon bild på de som var där, men kristin kanske kommer med någon bild på hur många som var där senare.) Fick inte bild på alla bilder där men det kommer upp bättre bilder på mina bilder någon dag Det rullade en powerponit hela tiden med bilder på oss när vi var små till nu och på bilder vi har tagit. Det rullade också en powerponit som vår lärare hade gjort med lite mer info om hela kursen i helhet. Sen pratade några om kursen. Det var trevligt iallafall, de bjöd på chips och läsk också.

love/NELLIE

Imorgon är en ny dag!

Ikväll har jag och Kristin den efterläntade fotoutställningen i konsthallen i Växjö, alla som vill får såklart komma och kolla, det är mellan  18.00-20.00 Vi hoppas det kommer bli en rolig och bra kväll!
Bilderna vi ställer upp kommer vi visar er här på bloggen någon dag, kanske i morgon vem vet, så håll utkik om ni vill se dem. "Imorgon är en ny dag" heter själva utställningen.

Imorgon är det onsdag och det är nationella för oss i nian. NO och för våran del Kemi. Inte jätte roligt och inte jätte lätt menmen.
Nu måste jag rusa hejdå!

love/NELLIE


gullig bild på kristin!

HAHA


Haha, denna videon är några veckor gammal, men det var när jag och Matilda hade rast, och vi hade absolut inget att göra, så vi gick in i ett klassrum där några 7: or hade franska, hahah. Matilda började babbla upp en massa saker om ombyggnaden mm. Ni får kolla på den om ni vill veta vad hon pratar om. Franska läraren var tyst och höll med när matilda pratade haha. Checka in!

love/NELLIE

HM.com


Ny skjorta och nya skor kom på posten idag
Ett par gulliga sommar skor och en t-shirt som skjorta (nästan som en vest). Älskar att få nya kläder och skor!

love/NELLIE

Pizza!


yummie!

Ikväll är inte mamma hemma, så då passar jag, pappa och adam på att köpa pizza. Det var jätte länge sen jag åt det, kommer inte ens i håg förra gången. Det blev en kebabpizza för min del, och den var riktigt god!
Nu ska jag fortsätta att kolla lite till på spanskan, har nämligen prov i morgon.

Love /NELLIE

våren är på ingång!


några fler bilder från i söndags

Idag var det stålande sol nästan hela dagen och jag är överlycklig, det är fasen på tiden att lite värme och sol kommer hit till lilla växjö. Hoppas verkligen det fortsätter. Alla blir på så mycket bättre humör, och det är roligare att vara i skolan också. Det är bara posetiva saker med värme och sol just nu.

Kom hem från träningen för en stund sen, så sitter här med blött hår och ska snart gå till kojs. Träningen idag var riktigt rolig, gjorde nästan bara roliga saker hela tiden niceeee!

/NELLIE

7:e mars 2011


Lite bilder från igår, när jag tog lite bilder på leisel och kristin till mitt och kristin fotoprojekt
kommer bli riktigt bra tror jag.
Nu ska jag duscha, ha det braaaa!
/NELLLIE

två fina bilder från i går



två bilder från igår när vi var på Grand Sammarkand

Vädret är as nice i dag också, så det blir att gå en runda sen. 
Jag och Leisel stack och tränade vid 11, och vi var där drygt en timme. Så fort jag kom hem gick jag in i duschen och sen kollade jag på 2 avsnitt av one tree hill.
Nu sitter jag här helt klar och ska gå ner och äta en frukt och sedan plugga SO. Har prov på Islam i morgon, halv kul!
Ni får ha en fin dag!
/NELLIE

spring 2011




/NELLIE

28 februari, namnsdag Maria!


hittade en lojjigbild på mig som ni inte sett innan, tycker den passade bra nu när jag har namnsdag och allt

Idag när jag satt i matsalen i skolan fick jag ett sms av min pappa där det stod "Grattis på namnsdagen puss från puppi" haha, har tydligen namnsdag idag, hade helt glömt bort det. Jag heter Nellie Maria Bengtsson. Så alla som heter Maria där ute, Grattis till er!

/NELLIE

the tourist


Sarah och jag såg klart denna filmen för en stund sen, den var lite klepig men den var bra
Både Jonny Depp och Angelina Jolie är grymma skådespelare och båda är snygga också.

Nu ska jag lägga mig och se klart ett avsnitt på one tree hill sen ska jag sova. Ska upp kvart i 7  imorgon. Ska spela inomhus cup. Kan inte säga att jag är jätte taggad, men förhoppningsvis blir jag lite mer taggad i morgon.
God natt!
/NELLIE

studying on holidays? -okey....



sista bilden är min bild-läxa

Just nu sitter jag faktiskt och pluggar, tro det eller ej!
Det är suger verkligen att plugga på lovet. Men jag känner att jag måste, vi har så mycket här framöver. Prov nästa vecka, prov veckan efter det och natioenlla efter det +läxor, och såhär kommer det vara enda fram till sommarlovet för oss nior. Det är hård och jobbigt men man kan inte göra något annat än att plugga och köra på, för det hjälper inte ett jäkla smack att man sitter och tycker synd om sig själv bara för att det är jobbigt. Det är meningen att det ska vara jobbigt, I´m sorry but it is true! Bara man ta en dag i taget så kommer det går kanon

Nu måste jag tillbaka till plugget.
Ha en fin dag!
/NELLIE

N&B


Bilderna ovan är från när jag och amanda gick runt sjön för någon dag sedan. Kameran strulade hela vägen runt men jag fick iallafall några bilder som funkade .

Idag har jag,mamma,amanda och mormor varit på ikea. Vi har köpt massvis med saker. Det blev allt från en lampa till galgar,ramar, kuddar,blommor, ljus mm.....
Ja, vi åkte iallafall hem med en full bil.
Efter drygt en halvtimme var vi hemma igen och jag gick direkt upp till mitt rum och donade. 
Mamma och jag hann faktiskt åka till Mio också, där köpte vi en klockan,en ram till och ett stort N och B(bokstäver) till mig sen köpte mamma lite små prylar.
Nu sitter jag i mitt ny städade rum men nya prylar här. Det blir faktiskt as nice!

LOVE
/NELLIE

Btw. N&B står för Nellie Bengtsson om ni inte var så smarta och listade ut det själva

nattinatt!


Amanda och Jag just nu.

Amanda och jag gick runt sjön idag i det fina vädret. Solen var framme hela dagen men någon värme var det inte, kallt som bara den. Nu har vi det iaf varmt och skönt här i amanda säng. Ska nämligen sova över hos henne i natt, min stumpa till kusin!
Nu ska vi kolla på trassel, för mig blir det ju en andra gång men amanda ville så gärna, så varför inte?
Sov gott!
/NELLIE

smoothie

Nu ni mina vänner har jag precis gjort årets första smoothie, det var fan på tiden. Det är ju så fruktasvärt gott.
Ska ta med mig smoothien och datorn och lägga mig i ett varmt bad och kolla på one tree hill, låter jäkligt skönt jag vet.
Nu ska jag gå och njuta att det är lov snart

/NELLIE



Alla ♥-dag






Nellie gillar! Skorna är snart mina, ska beställa dem snart men de andra sakerna vet jag inte om jag ska beställa, men dem är grymt snygga!

PS: Grattis på alla hjärtansdag!

/NELLIE

Tidigare inlägg

Kommentarer
Postat av: Jelena

Sv -Vissa säger myste :O så är lite förvirrad vilket som är rätt. Fast man kanske kan säga bådeoch haha vet inte :O

2011-03-31 @ 18:32:50
URL: http://jelenajankovic.blogg.se/
Postat av: fh

SV - men folk säger att den är bra men jag vill veta VAD SOM ÄR BRA!!!! :@@@@@@

2011-03-31 @ 22:59:07
URL: http://fannyhoflingg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0