Uppe med muppen

Tjalalala. Allt bra? Själv är det prima-fatima. Var precis ute på en morgonprommis med Disse & Dusse och nu ska jag strax hoppa in i duschen. Som ni kanske förstår så har vi hämtat vår fina puppy nu. Vilket vi gjorde igår. Och eftersom vi inte kunde enas om ett namn så fick han heta "Dusty" som uppfödaren döpte honom till. Min Dusstuss ♥

Gårdagen spenderades först på Rudan med Mimmi och Daniela där vi solade och tog det allmänt chill. Sedan åkte jag hem en snabbis för att därefter möta upp Louise, Erica och Lissi i Handen. Köpte grillprylar och vankade vidare till Raman där vi grillade, solade, badade, lyssnade på music ochsåvidareee. Även Sebbe, Pontus, Pontus och Linus joinade oss efter ett tag. Kom hem vid 02 och somnade på direkten. Nu ska jag gå ut och sätta mig i da nice weatha' en stund. Pöz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0