Tjockizar

Var på SÖS idag där jag skulle prata med en läkare om mina ont-i-kroppen-av-att-äta-godis-besvär, vilket slutade med att jag babblade på som en galning i drygt en timme. Ska tydligen börja föra dagbok om vad och när jag äter. Kewl. Efteråt drog jag iallafall hem och fixade mig, för att sedan möta upp Ibz vid Fridhems. Kom hem runt 20 då jag åt pannkisar till dinner.

För i övrigt måste jag bara påpeka hur otroligt jävla lata alla är, nu för tiden! Folk står hellre och gnider sig mot varandra en i överfull rulltrappa (eller hiss) när det, precis bredvid, står en tom trappa bestående av bara några steg. Jag menar, rör på fläsket som mama gave ya'll.

Kommentarer
Postat av: fh

LAYBOY i bakrunden haha.



..... JAG ÄR STOR OCH FET SÅ AKTA DIG!

2011-01-22 @ 19:57:06
URL: http://fannyhoflingg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0