(skulle ha publicerats igår)

Igårdagen (fredag): Vaknade, gick upp, fixade mig och åt frukost. Därefter kom Erica hit. Tog då en långpromenad till Handen där vi käkade sushi och hade det allmänt chill. Mötte även upp Emma Sjöö efter maten. Var ute en stund, och drog sedan hem till henne. Runt elva kom fatha' och hämtade mig och fikiz. Kollade då på en massa filmer och snackade med Ibbe och Izze tills vi somnade, in da sofa, runt 05-06:00.

Idagdagen (lördag): Låg och drog oss till strax efter två då vi masade oss upp för att göra frulle. Åt, fixade oss osvosvosv för att sedan bli skjutsade till Handen av papsen. Väl där, tog vi bussen till Jordbro för att träffa Izze. Var hos honom ett tag tills vi åkte 'baka till Handen - Erica åkte hem och jag solade. Sedan kom papí och hämtade mig. Vid 18:00 kom Emma + hennes familj hit på middag. Vilket var supertrevligt. Dags att sussa nu. Nattinuttan.

Kommentarer
Postat av: fh

5 likadana inlägg

2011-01-09 @ 21:32:43
URL: http://fannyhoflingg.blogg.se/
Postat av: fh

sv - haha du menar the beast va? jag gör ingenting, vi kan va om jag inte har läxor :)

2011-01-10 @ 21:39:00
URL: http://fannyhoflingg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0