Hehähohiha

Helå. Ligger, right now, i sängen och degar i sällskap av Erici. Hon ska nämligen slagga här. Mysigt? Oh, ja. Igår tränade jag iallafall stenhårt - hela två gånger faktiskt - vilket har resulterat i en sjukt jävla jobbig träningsvärk. Åt soshi osså. Det var gott. Som vanligt. Köpte även en spetströja och ett par trosor som jag sedan tappade. Jävligt skillat, om jag får säga det själv. Idag då? Hade utvecklingssamtal kl. 09:20, vilket gick prima ballerina. Sedan drog jag hem och sov tills runt ett. Därefter fixade jag mig och tog the bus till Handen där jag mötte upp Imma och Fika. Var ute, i cerre och käkade sushi än en gång. Lite senare tog jag och E bussen hem till henne för att gå ut med hundarna. Och när vi gjort det åkte vi till Västerhaninge där vi blev skjutsade hem till mig av hennes kära moder. Kom hem, kollade på TV och återvände sedan till Handen. Väl där träffade vi Emma och Hizir. Tillbringade sedan resten av kvällen med att vara ute, spela spel och bara ha det allmänt skitkul (med dom, dårå). Kom hem strax efter tolvtiden och nu ska vi alldeles strax sova. Kort inlägg, punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0