Poor little görl

Ingen skola för mig idag. Vaknade runt sju, plattade håret och klädde på mig för att sedan gå till bussen. Olyckligtvis ramlade jag och slog i min hand hur hårt som helst on da way - ey kul - vilket resulterade i att jag gick hem igen. Och nu kan jag knappt röra min arm utan det gör ont. Så jag antar att jag får stanna hemma och dega idag. Rolig fredag, mhm!

Just nu sitter jag iallafall i soffan tillsammans med Diesel och någon värmegrejsimojs. Det är jävligt kallt här, you see. Kollar på Disney Channel också. Ifall ni ville veta. Glömde föresten att berätta att syrrans engelska kompis är här. Han kom igår och ska vara här tills på söndag, om jag inte har fel. Heho. Nu ska jag noppa 'bryna. Tjaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0