Onsdag eller nåt

Först och främst: Eminem är bäst. Vet att jag har sagt det förut. Men han är det. True story. Min älskling. Näst bäst är såklart jag. Vem annars liksom?! Nej men jag är faktiskt jäkligt doktig. Oftast iallafall. Egoist? Nä, snarare feminist.

Idag vare, as I told ya'll, hörförståelse i svenska vilket gick super. Tror jag. Hoppas jag. Sedan så rullade dagen på med svenska osvosvosv. Skulle egentligen gymmat efter skolan men Jelle var så pass lat att hon inställde skiten. Tycker förstås om dig ändå, baby.

Resten av dagen har jag spenderat med att spela CV + Robot Unicorn Attack, lyssna på musicia, promenera med dogizarna och ätit mat. Däribland soppa. Momsi. Druckit te har jag också gjort. Oh ja. Mhm. Nu ska jag » plugga « och sedan duscha. Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Jelena

Jag hade ont i huvudet och så har jag typ skadat mitt knä det är cp Hohoho

2011-02-16 @ 19:50:07
URL: http://jelenajankovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0