De tre vännerna och Hizir

Varit med Erica, Hizir och Emma idag i både Vendelsö och Handen. Vi hade det lite roligt, tycker jag. Kom hem vid åttatiden, helt avdomnad pga den här underbara kylan, och gjorde iordning te. Det var gott och varmt, tycker jag. Nu tittar jag på tv tillsammans med min halvt sovande madre. Det är lite trevligt, tycker jag.

Imorgon, 11:00-13:00, ska jag bowla med mina kära skolkamrater Mimmi och Jelena. Vi har alltså sovmorgon + inga lektioner at all vilket kommer bli hur fränt som helst. Sedan, på kvällen, blire tjejmiddag hos Pellsi med lite kult folk. Något att se fram emot? Jo men typ! Nu ska jag kissa och sedan koka some tea. Så lång allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0