Shut up and read

Är jävligt trött så I will make this kinda' quick. Idag har jag spenderat hela sex timmar hos och med min käre vän, Mimmi. Riktigt mysigt, må jag säga. Höhe. Tittade på gamla filmer från när vi var små och bara tog det allmänt chill med tonvis av Pepsi Max. Glas på glas på glas, and so on. Get it? Yes? Bien. Träffade även Hampe en stund på förmiddagen, då vi slog på en rulle och bara relaxade. Nice price at Burger King, bitchez!

Imorgon bitti ska jag upp waaay to tidigt för att bege mig iväg på hemligt uppdrag med, ingen annan än, Mimzy. Sedan, på kvällen närmare bestämt, ska vi vidare till Kungsholmen för öppet hus på min bruttas skola. Bara så ni har lite koll på läget lizzom. Nä. Nu måste jag börja tänka på refrängen så jag orkar ta mig upp om cirkus... 5 timmar. Högst. G-natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0