El weekend

Igår hade vi skola från 10-14. Efter det drog jag hem och tog det lungan för att sedan dra till Handen och käka sushi. Strax därpå tog jag bussen till Martin & Mimmis crib. Bakade niggah ballz, drack världens godaste te, plattade Mimzis hår, spelade in en ful dans-video och mös i soffan. På kvällen badade vi bubbelpool, tog en dusch och somnade kanske runt tvåtiden.

Idag gick jag/vi upp vid 11. Kokade te - mmmmm ♥ - och röjde upp i deras hus. Fixade oss lite snabbt och packade ner mina grejor innan jag skulle tagga home. Blev hämtad av mor & far några timmar senare och nu är jag hemma. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Vädret suger och jag är seg som bara den. Vill bara gosa ner mig i soffan med en kopp te. *Stönar*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0