Allmänt babbel

Någon trevlig (???) människa undrade vilken mascara jag använder mig av. Och nu är det faktiskt så att jag lever för Telescopic. Japp-japp. Vilken av dom spelar ingen roll så länge det inte är den där jävla explosion-skiten, som tar en evighet att sätta på. Tack föresten!

Har just precis duschat, tvättat håret och sminkat mig så nu ska jag alldeles strax göra i ordning lite te. Dagens planer är att träffa bestis runt två, följa med henne och sola och troligtvis möta upp Emma en snabbis. Finns inte så mycket mer att säga. Mitt jävla magsår (inte ordagrant förstås!) gör ont som in i fan. Har även fått nya blåmärken på ryggen. Livet är alltför härligt ibland. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0